Александър Урумов
Седем мултинационални корпорации започнаха инициатива в полза партньорство за равнопоставеност на лесбийки, гейове, бисексуални и трансджендъри на тазгодишния Световен икономически форум /СИФ/ през януари 2019 г. в Давос, Швейцария.
За първи път на своето издание през 2019 г. глобалисткият клуб прави публична своята политика за глобално налагане на „правата на ЛГБТИ“ /лесбийки, гейове, бисексуални, транссексуални, интерсексуални/.
Целта е световните фирми да популяризират и прилагат стандартите на ООН за поведение на ЛГБТИ, с подкрепата на СИФ в Давос и офиса на Върховния комисар на ООН по правата на човека.
Сред ежегодните гости и лектори е международният финансов спекулант и борсов играч Джордж Сорос, който предпочита да се представя за глобален благодетел.
Именно Сорос бе водещата фигура в налагането на португалския социалист Гутериш за поста Генерален секретар на ООН. Кампанията на Гутериш бе подпомогната от включването в нея на българския еврокомисар
Кристалина Георгиева, известна с близките си връзки със Сорос, за когото се смята, че е помогнал за нейното назначаване като еврокомисар.
Кристалина Георгиева влезе в надпреварата за генсек на ООН единствено с цел да разбие конкуренцията срещу Гутериш и след успешно изпълнената задача подаде оставка като еврокомисар и с помощта на Сорос се завърна обратно като вицепрезидент на Световната банка, откъдето преди това бе изпратена.
Всички тези усилия, направлявани от борсовия спекулант и неговите подставени лица в Еврокомисията и в ООН доведоха до желаната от него цел – избирането на Гутериш за Генерален секретар на ООН с два основни приоритета – миграция и ЛГБТИ /.
Точно с инициатива в подкрепа на ЛГБТИ стартира през януари в Давос въпросната глобална корпоративна инициатива, с помощта на Върховния комисар по правата на човека към ООН.
Новата инициатива в подкрепа на ЛГБТИ се ръководи от следните корпорации:
Accenture, Deutsche Bank, Ernst&Young, MasterCard, Microsoft, Omnicom и Salesforce.
Тези седем транснационални корпорации си поставят за цел до 2020 г. да привлекат най-малко още 100 големи компании от цял свят.
Целта е да се създаде система за глобален контрол за „правата на ЛГБТИ“, или както я наричат инициаторите - „рамка за надлежна проверка“. Чрез тази система за глобален контрол корпорациите целят глобално въздействие и натиск за „включването“ на ЛГБТИ-правата на всички нива в корпоративните и обществени структури. Разбира се, в изпълнение на изискванията на ООН за правата на човека, и с подкрепата на ООН.
Световният икономически форум в Давос, основан от Клаус Шваб, вече открито играе водещата си роля в глобалисткия социален инженеринг. Неговите годишни срещи дълги години бяха затворени за обществеността. През годините обаче СИФ постепенно се отваря пред медиите, а сега открито излага усилията си за насърчаване на настоящия и бъдещия „глобален ред“.
В този „глобален ред“, според глобалистите от Давос, традиционните морални ценности трябва да отстъпят място на новите заповеди: политическа коректност, приобщаване на „различните“ и предоставяне на специални права, насърчаване на аборти и смяна на пола.
Заедно Accenture и останалите шест мултинационални компании, участващи в Партньорството за равенство между ЛГБТИ, представляват стотици милиарди долари капитализация и стотици хиляди служители по целия свят, като разчитат това да им помогне да наложат ЛГБТИ глобален диктат.
Всъщност тяхната ангажираност с правата на ЛГБТ ги разкрива като свръхмощна група за натиск, която работи като поддръжник на подривния дневен ред на ООН.
Техен специален прицел са страните, в които продължава да се гледа неодобрително на хомосексуалността – една от които е и България.
Разбира се, публичното говорене се фокусира върху „човешките права“ и „подобряването на бизнес перспективите“.
Главният изпълнителен директор на Accenture Сандер ван Ноорденде, който не крие, че самият той се е оженил за своя партньор от мъжки пол заявява:
„Включването на ЛГБТИ е не само правилно нещо, което трябва да се направи от междуличностна гледна точка, но е и бизнес императив, тъй като изпълнителните директори признават, че културата на равенство създава доверие, иновации и следователно бизнес растеж“.
Според него, възпрепятстването на хора да „разкрият“ сексуалната си ориентация в професионалния си живот, без да им се дават равни права, кара бизнесът да понася загуби, тъй като губи редица таланти.
Глобалната ЛГБТИ инициатива пламенно цитира UNAIDS – програма на ООН за борба със СПИН, която през 2017 г. изчислява общите разходи за ЛГБТИ дискриминация. Според тази програма, тези разходи са около 100 млрд. долара годишно.
Това обяснява защо Accenture публикува на своя уебсайт следното:
„Досега най-голямата бъдеща работна сила от тазгодишната среща е стартирането на Партньорство за глобално равенство на ЛГБТИ между СИФ и консорциум от седем мултинационални компании (Accenture, Deutsche Bank, EY, MasterCard, Microsoft, Omnicom и Salesforce).
Инициативата има за цел да помогне на бизнеса да ускори включването на ЛГБТИ (лесбийки, гейове, бисексуални, транссексуални и интерсексуални) хора на работното място по целия свят.
Мишел Бачелет, бивш чилийски социалистически президент и настоящ Върховен комисар на ООН по правата на човека, заяви, че разчита на компаниите да „въведат антидискриминационни политики, механизми за оплаквания и надлежна проверка“ на работното място, но също така и да окажат натиск върху всички страни на законодателство за борба с дискриминацията или „да променят неадекватните закони за по-добро“.
Това означава, че целта е да се получи пълно равенство за ЛГБТИ лицата на всички нива, като всяка „дискриминация“ или разликата в третирането като такива се считат за несправедливи.
Бет Брук от Ernst&Young, която е “омъжена” за жена, обяснява как програмата на ЛГБТИ е приоритет за корпоративната сбирка в Давос. Според нея, става въпрос за „шепа компании, които работят зад кулисите и които много тихо се опитват да постигнат напредък“.
Брук разкрива и какво заявява пред нея и нейни колеги бившият американски вицепрезидент, демократът Джо Байдън, понастоящем кандидат за вицепрезидент от Демократическата партия в САЩ:
"Вие сте мултинационални компании и можете да правите това, което правителството открито не може да направи, и аз ви умолявам навсякъде по света да работите по въпросите на ЛГБТИ."
Тони Профет, представител на Salesforce, водеща американска cloud-based компания, заяви, че корпорациите имат задължението да използват своята платформа “за подобряването на обществото”. Като главен служител по продажбите, той със сигурност вярва в сливането на бизнес целите и социалните и културни цели.
Профет дълбоко вярва в Охана, хавайската концепция за семейството, където „семействата, биологични, осиновени или “съзнателни”, са свързани и отговорни за духовното и физическото благосъстояние на другите.“
В последните си интервюта той споделя, че посвещава 30% от работното си време за създаване на бахайски Охана групи, за да превърне компанията си в едно голямо бахайско семейство.
Охана е връзката на всички хора, които избират да се възприемат като семейства, заедно с нещата, които ги заобикалят.
Именно в Давос Тони Профет споменава за един от своите трима синове, който е транссексуален.
В интернет Профет се представя като „горд баща на ЛГБТИ син“.
Корпорацията Salesforce вкарва ЛГБТИ програмата навсякъде в своя дневен ред и я поставя на водещо място в работата си по целия свят. Тази корпорация участва в гей-парадите, промотира т.нар. “drag queens” и насърчава служителите си да се присъединят и да подкрепят ЛГТБИ инициативите, като се обличат и ходят изцяло в розово.
На свой ред Бари Рафърти, главен изпълнителен директор на Ketchum, член на групата Omnicom обяснява, че нейната собствена компания е осъзнала колко много неща може да подобри, въпреки добрата си антидискриминационна и про ЛГБТИ политика.
Например Ketchum предлагала отпуск по майчинство, но само за хетеросексуални. Сега вече ще има „време за семейни връзки за всички и за всеки тип семейство.“ „Ето това е нещо, което можем да направим, за да сме сигурни, че сме всеобхватни“, добави тя.
Партньорството за равнопоставеност на ЛГБТИ също има за цел да накара ЛГБТИ общността да се превръща в все по-oбщоприета.
Бет Брук от Ernst&Young вярва, че 20% от родените между 1981 и 1996 година се определят като ЛГБТИ, а още повече – 29% от завършилите колеж „се идентифицират нито като мъже, нито като жени.“
Брук искрено съжалява, че цели 62% от тези хора „се връщат в килера“ на своята полова идентичност, след като веднъж влязат в работната среда, защото това ги прави 30% по-малко продуктивни. Неизвестно е
откъде е тази статистика. Брук обаче е убедена, че ако всички тези хора продължат да се осъзнават като безполови, това би ги направило далеч по-продуктивни в тяхната работа.
Всичко изброено по-горе е публичен факт, в кампанията за налагане на хомосексуализма като глобална норма и привилегия вече се инвестират огромни средства.
Единственият въпрос е – ще позволят ли нациите да бъдат „погълнати“ и смлени от ЛГБТИ политиката на глобалния корпоративен Содом?